Maak kennis met onze medewerkers

Anneke de Boer

Verpleegkundige

Olena Kulkova

Maatschappelijk werker

Wendy Poldervaart

Verpleegkundige

Pascal van Diermen

Verpleegkundige

Jouw foto hier?

Stuur een email aan info@walkinklinieknop.nl voor de mogelijkheden.

Jouw foto hier?

Stuur een email aan info@walkinklinieknop.nl voor de mogelijkheden.

Rekening / verzekering

Klachtenprocedure

Inzake de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg zijn we aangesloten bij: Klachtenportaal Zorg B.V. KvK: 75181630.

Hieronder tref je het protocol aan hoe je een klacht kan indienen en hoe deze wordt behandelt. 

Stap 1 Probeer er eerst samen uit te komen

Informeer eerst de zorgaanbieder omtrent jouw onvrede of de klacht.

Als het prettiger is om hierbij ondersteuning te krijgen, dan kun je deze aanvragen bij Klachtenportaal Zorg. Zowel de zorgaanbieder als jij kunnen vragen om ondersteuning door een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg.

Stap 2 Bemiddeling klachtenfunctionaris

Na schriftelijke indiening van de klacht bij de zorgaanbieder moet deze zich inzetten om binnen 6 weken tot een oplossing voor jouw klacht te komen. In deze periode vinden bemiddelingsgesprekken plaats met de klachtenfunctionaris van Klachtenportaal Zorg, de zorgaanbieder en jou. Als resultaat ontvang je van de zorgaanbieder een onderbouwd oordeel over de klacht. Hierin wordt de visie van de zorgaanbieder uiteengezet. Zo staat er in welke beslissingen er zijn genomen en welke maatregelen er naar aanleiding van de klacht worden getroffen.


Duur van de procedure

De termijn van 6 weken mag worden verlengd met 4 weken. De zorgaanbieder brengt je daarvan op de hoogte, met onderbouwing van de reden. Wanneer jij en de zorgaanbieder het eens zijn, is er nog een verlenging mogelijk, bijvoorbeeld als er is afgesproken een bemiddelingstraject (mediation) te volgen, maar ook als de zorgaanbieder meer tijd nodig heeft om met een goede oplossing te komen. De meeste klachten worden in deze fase tot een goed einde gebracht.


Meer lezen? Download hier het klachtenreglement KPZ Wkkgz (pdf).


Geschillencommissie

Ben je niet tevreden over de oplossing en de behandeling van de klacht, dan mag je de klacht voorleggen aan de erkende Geschillencommissie KPZ. De geschillencommissie neemt het oordeel van de zorgaanbieder mee in de behandeling. De geschillencommissie onderzoekt de situatie, doet een bindende uitspraak waar beide partijen zich aan moeten houden, en kent eventueel een schadevergoeding toe.

Privacyreglement Walk-in Kliniek NOP Website

1. Inleiding

Walk-in Kliniek NOP hecht grote waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. Op deze pagina informeren wij u over de wijze waarop wij omgaan met persoonsgegevens die via onze website worden verzameld en verwerkt, in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), de NEN 7510 (informatiebeveiliging in de zorg) en de ISO 27001 (internationale norm voor informatiebeveiligingsmanagementsystemen).

2. Verantwoordelijke

Walk-in Kliniek NOP, gevestigd te Zwolle, is de verwerkingsverantwoordelijke voor de verwerking van uw persoonsgegevens zoals beschreven in dit privacyreglement.

Contactgegevens:

• Website: www.walkinklinieknop.nl

• E-mail: privacy@walkinklinieknop.nl

• Telefoon: 0625023493

3. Welke gegevens verzamelen wij via de website?

Via de website kunnen wij de volgende (persoons)gegevens verzamelen:

• Naam, e-mailadres en telefoonnummer (bij gebruik van contactformulieren)

• Gezondheidsgerelateerde informatie (uitsluitend indien u deze vrijwillig verstrekt in formulieren of berichten)

• IP-adres en browsergegevens (voor functionele en analytische doeleinden)

Medische gegevens vallen onder bijzondere persoonsgegevens en worden alleen verwerkt indien dit strikt noodzakelijk is en met expliciete toestemming.

4. Doeleinden van gegevensverwerking

De gegevens worden uitsluitend verwerkt voor de volgende doeleinden:

• Het beantwoorden van vragen of verzoeken die via de website zijn ingediend

• Het maken van afspraken of verwerken van inschrijvingen

• Het verbeteren van de gebruikservaring van onze website

       Naleving van wettelijke verplichtingen en kwaliteitsnormen (zoals NEN     7510 en ISO 27001)

5. Grondslagen voor verwerking

Wij verwerken persoonsgegevens uitsluitend op basis van de volgende wettelijke grondslagen:

• Toestemming van de betrokkene

• Uitvoering van een overeenkomst (zoals het maken van een afspraak)

• Wettelijke verplichting (zoals het bewaren van gegevens voor medische dossiervorming)

• Gerechtvaardigd belang (zoals beveiliging en gebruiksanalyse van de website)

6. Beveiliging van gegevens

Walk-in Kliniek NOP past passende technische en organisatorische maatregelen toe ter bescherming van uw gegevens, waaronder:

• Versleuteling van gegevensoverdracht via SSL (HTTPS)

• Toegangsbeheer en logging van medewerkers

• Regelmatige audits en risicobeoordelingen

• Maatregelen conform de NEN 7510 en ISO 27001 normen

7. Bewaartermijn

Persoonsgegevens worden niet langer bewaard dan noodzakelijk is voor het doel waarvoor ze zijn verzameld, tenzij wettelijke bewaartermijnen anders voorschrijven.

8. Delen met derden

Uw gegevens worden niet gedeeld met derden, tenzij:

• U daar expliciet toestemming voor heeft gegeven

• Er sprake is van een wettelijke verplichting

• Het noodzakelijk is voor de uitvoering van onze zorgdiensten (bijvoorbeeld ICT-leveranciers met verwerkersovereenkomst)

9. Cookies en tracking

De website maakt uitsluitend gebruik van functionele en analytische cookies. Trackingcookies van derden worden niet geplaatst zonder expliciete toestemming.

10. Rechten van betrokkenen

U heeft recht op:

• Inzage in uw gegevens

• Correctie van onjuiste gegevens

• Verwijdering van gegevens

• Beperking van verwerking

• Bezwaar tegen verwerking

• Gegevensoverdraagbaarheid

U kunt een verzoek indienen via: privacy@walkinklinieknop.nl

11. Wijzigingen in dit privacyreglement

Dit reglement kan van tijd tot tijd worden aangepast. De meest actuele versie is steeds beschikbaar op onze website.

Laatst bijgewerkt: 15 april 2025